Co wyróżnia profesjonalne micro casque USB?

2019-06-04

Casque USB dla biznesu to profesjonalne wyposażenie o wielu dodatkowych funkcjach, jakich nie posiadają zwykłe sprzęty tego typu. Ich zadaniem jest ułatwienie konsultantowi obsługi połączeń telefonicznych i zapewnienie mu większego komfortu pracy. Jakie technologie i rozwiązania są w nich stosowane?


Casque USB – uniwersalne rozwiązanie do biur i call center


W biurach obsługi klienta i call center podstawowym narzędziem pracy są właśnie casque USB, które pozwalają na bardzo sprawną obsługę wszystkich połączeń telefonicznych. Dzięki nim konsultant może rozmawiać z klientami, równocześnie obsługując komputer lub wykonując inne obowiązki, co zwiększa jego wydajność. Od tego jednak, jakiej są jakości, zależy również jego komfort pracy, skuteczność, a nawet – wizerunek marki w oczach klienta. Z tego względu warto zdecydować się na profesjonalny sprzęt, który będzie nieocenionym wsparciem dla działu obsługi i może realnie zwiększyć jego skuteczność.


Micro casque USB to rozwiązanie uniwersalne, które dzięki odpowiedniemu łączu można podłączyć do PC lub telefonu IP, w zależności od stosowanego przez firmę wyposażenia i oprogramowania. Wiele modeli stosuje także dodatkowe udogodnienia, np. systemy plug and play, które automatycznie instalują urządzenie na komputerze, dzięki czemu jest ono gotowe do użycia od razu po podłączeniu.


Doskonała jakość dźwięku dzięki profesjonalnym casque PC https://www.axtelheadsets.com/fr/micro-casques/uc


Kluczową kwestią podczas telefonicznej obsługi klienta jest jakość dźwięku w trakcie połączenia. To od niej zależy, czy rozmówcy dobrze się zrozumieją i będą mogli bez przeszkód prowadzić konwersację, a także jaką opinię o obsłudze będzie miał klient. Casque PC mają spore znaczenie dla jakości dźwięku – muszą być wyposażone w wysokiej klasy mikrofony oraz dobrze przekazywać dźwięk przychodzący, by zapewnić konsultantowi najlepsze warunki pracy. Jeśli użytkownik będzie dobrze słyszał swojego rozmówcę, będzie pewniejszy siebie i będzie mógł w pełni wykorzystać swój potencjał, co przełoży się na lepsze wyniki. To, jaki dźwięk będzie słyszał odbiorca, ma również ogromne znaczenie dla powodzenia rozmowy oraz wizerunku danej firmy w jego oczach.


W profesjonalnych micro casque USB wykorzystuje się technologię redukcji szumów – dzięki niej mikrofony nie wyłapują hałasu, generowanego przez otoczenie użytkownika. Przykładowo, w biurze typu open space, często obecnym w call center, pracuje wielu konsultantów jednocześnie – dzięki redukcji szumów odbiorca słyszy jedynie głos swojego rozmówcy, zamiast szumu rozmów w tle. W efekcie technologia przyczynia się do znacznej poprawy jakości dźwięku i dzięki niej rozmowa może przebiegać bez przeszkód.


Profesjonalne modele casque USB do PC – wygoda użytkowania


Przy telefonicznej obsłudze klienta, z takiego wyposażenia jak casque audio USB korzysta się przez wiele godzin dziennie. Z tego względu powinien to być sprzęt wygodny w użytkowaniu i bezpieczny dla pracownika. Aby to zapewnić, producenci stosują przy produkcji lekkie materiały, dzięki czemu ogólna waga urządzenia jest niska i nie powoduje obciążenia odcinka szyjnego kręgosłupa. Dodatkowo wygodę zapewnia także wielostopniowa regulacja, dzięki której można dostosować wymiary urządzenia do głowy użytkownika. Ważnym aspektem jest także ochrona słuchu przed zagrożeniami, takimi jak nagłe skoki natężenia dźwięku – mogą spowodować uszkodzenie słuchu i późniejsze problemy, dlatego producenci w wielu modelach stosują specjalną technologię zapobiegającą temu zjawisku.


Gdzie kupić profesjonalne wyposażenie dla konsultantów?


Wybór odpowiednich micro casque USB do PC ma ogromne znaczenie dla skuteczności pracy konsultantów, pracujących przy obsłudze klienta lub w call center. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi, mogą sprawniej obsługiwać połączenia telefoniczne oraz skuteczniej prowadzić rozmowy marketingowe. Sprzęt tego typu najlepiej kupować w sprawdzonych sklepach z wyposażeniem i akcesoriami audio, dedykowanymi dla biznesu.